вівторок, 20 грудня 2022 р.

ПРОЄКТУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА

 

20 грудня 2022 року відбувся онлайн-консалтинг для вчителів початкових класів, що атестуються у цьому навчальному році. Атестація педпрацівників передбачає для ефективної організації професійного зростання вчителя індивідуалізувати модель професійного розвитку. Саме на основі професійного інтересу та запиту кожним учителем має формуватись  індивідуальна освітня траєкторія, розроблятися індивідуальний план професійного розвитку.

Під час роботи педагоги ознайомились з принципами, алгоритмом та формами  побудови індивідуального маршруту. А також опрацювали Професійний стандарт "Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти" (Наказ Мінекономіки України № 2736 від 23.12.2020), що дозволяє визначати чіткі орієнтири власного професійного розвитку, запобігає ризикам необ'єктивного оцінювання професійних компетентностей.

Наприкінці зустрічі учасники заповнили анкету "Здатність педагога до саморозвитку".

НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ

Принципи побудови індивідуального маршруту

 - Індивідуалізація 

 - Розвиток

 - Діяльність

Алгоритм побудови індивідуальної освітньої траєкторії

Крок 1.      Формулюємо тему як напрям педагогічної роботи.

Крок 2. Визначаємо професійні завдання, які необхідно розв'язати.

Крок 3. Обмірковуємо, які знання й уміння небхідні для розв'язання поставлених завдань.

Крок 4. Намічаємо дії, які будуть реалізовані для розв'язання професійних завдань.

Крок 5. Окреслюємо очікувані результати. 

Презентацію переглянути тут:

https://docs.google.com/presentation/d/15HrmiIeaCF2XfrQORZb1xPpeGG13byOZ/edit?usp=sharing&ouid=107155596294026823179&rtpof=true&sd=true






Немає коментарів:

Дописати коментар