четвер, 26 січня 2023 р.

ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ

 Нові стандарти  і програми вимагають від учителів принципово нового компетентнісного підходу до проєктування освітнього процесу з точки зору  оновлення цілей освіти, переорієнтації освітнього процесу. Проєктна робота є одним із ефективних способів реалізації компетентнісного навчання.

25 січня 2023 року в режимі онлайн відбулось засідання Інтерактивної школи сучасного вчителя початкових класів з теми "Проєктна діяльність як інструмент впровадження компетентнісної парадигми освіти" з метою поглиблення знань та розвитку навичок організації проєктної діяльності учнів, а також стимулювання пошукової роботи вчителів початкових класів щодо розвитку пізнавальної  та дослідницької діяльності здобувачів освіти. 

Педагоги досліджували тему проєктної діяльності в освіті, розглядаючи зміст та її етапи; змоделювали проєкт "Здорове харчування".


                                                                РЕКОМЕНДАЦІЇ.

КРИТЕРІЇ ТА ВИМОГИ ДО СТВОРЕННЯ ПРОЄКТУ.

·       наявність освітньої проблеми, складність та актуальність якої відповідає навчальним запитам, життєвим потребам, інтересам учасників проєкту;

·       практична, теоретична, пізнавальна значущість прогнозованих результатів;

·       дослідницький характер пошуку шляхів розв’язання проблеми;

·       структурування діяльності відповідно до класичних стадій проєктування;

·       створення умов для виявлення і розв’язання психолого-педагогічної проблеми (її постановки, дослідження, пошук шляхів розв’язування, експертизи та апробації версій, конструювання підсумкового проекту, його захист, оцінка та впровадження);

·       самодіяльний характер творчої активності;

·       використання активних й інтерактивних форм і методів;

·       “продуктивність” проєкту: якщо це теоретична проблема, то конкретне її рішення, якщо практична конкретний результат впровадження;

·       педагогічна цінність діяльності (знання, вміння, навички, моральні норми та цінності, світоглядні позиції тощо)

·                  Робота над проєктом передбачає:

§  чіткий план,

§  наявність задуму, гіпотези,

§  чіткий розподіл завдань кожного учасника групи за умови тісної взаємодії,

§ створення продукту 


ПРЕЗЕНТАЦІЯ:

 https://docs.google.com/presentation/d/1IUqUfjTlAG9jIP9ggU7bAnOfyhrScBwZ/edit?usp=sharing&ouid=107155596294026823179&rtpof=true&sd=true








Немає коментарів:

Дописати коментар