РЕКОМЕНДАЦІЇ.
КРИТЕРІЇ ТА ВИМОГИ ДО СТВОРЕННЯ ПРОЄКТУ.
· наявність освітньої
проблеми, складність та актуальність якої
відповідає навчальним запитам,
життєвим потребам, інтересам
учасників проєкту;
· практична, теоретична, пізнавальна значущість прогнозованих результатів;
· дослідницький характер
пошуку шляхів розв’язання проблеми;
· структурування діяльності відповідно до класичних стадій проєктування;
· створення умов для виявлення
і розв’язання психолого-педагогічної проблеми (її постановки,
дослідження, пошук шляхів
розв’язування, експертизи та
апробації версій, конструювання підсумкового проекту, його захист, оцінка та впровадження);
· самодіяльний характер
творчої активності;
· використання активних
й інтерактивних форм і методів;
· “продуктивність” проєкту: якщо це теоретична проблема, то конкретне її рішення, якщо практична – конкретний результат впровадження;
· педагогічна цінність
діяльності (знання, вміння,
навички, моральні норми та
цінності, світоглядні позиції
тощо)
· Робота над проєктом передбачає:
§ чіткий план,
§ наявність задуму, гіпотези,
§ чіткий розподіл завдань кожного учасника групи за умови тісної взаємодії,
§ створення продукту
ПРЕЗЕНТАЦІЯ:
Немає коментарів:
Дописати коментар