четвер, 8 лютого 2024 р.

ВЕСНЯНА ПРИРОДОТЕРАПІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ: ЦІКАВІ ІДЕЇ ДЛЯ ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ГПД

 Чому, на скільки корисне і важливе природнє середовище для дитини? Який вплив природнього середовища на дитину? Що нам дають активності просто неба? Як організувати проєктну діяльність з дітьми на природі?

Ці та інші питання обговорювалися з вихователями ГПД під час засідання Клубу професійного спілкування, який відбувся 08 лютого 2024 року в режимі онлайн.

Група продовженого дня є важливою формою виховання школярів. Та все ж успіху можна добитися при цілеспрямованій та спланованій роботі і  вірно організованому режиму.  Раціональний та правильний режим роботи сприяє покращенню здоров'я, створює бадьорий, життєрадісний настрій і збільшує працездатність учнів. Тому потрібно так спланувати час учнів, щоб діти достатньо часу проводили в природі  на свіжому повітрі. А також потрібні нові ідеї для того, щоб гарно, продуктивно та корисно провести час з дітьми.

Всі учасники семінару отримали практичні змістовні рекомендації щодо організації діяльності у природі в умовах групи продовженого дня, до якої діти завжди поспішатимуть для спілкування, цікавого і змістовного проведення часу.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ:

https://docs.google.com/presentation/d/1UnzYu1BhxxkFVJGsaP-ZjEd5St_VTW8E/edit?usp=sharing&ouid=107155596294026823179&rtpof=true&sd=true

РЕКОМЕНДАЦІЇ:

АКТИВНОСТІ ДЛЯ ДІТЕЙ ПРОСТО НЕБА

 • ФІЗИЧНА АКТИВНІСТЬ.  

Безпосередній вплив на розумовий розвиток дитини.  Найкращий стимулятор фізичної активності – перебування дітей на свіжому повітрі.


 ВІЛЬНА ГРА. 

Відбувається, коли дитина самостійно активізується і починає взаємодію і пізнання оточуючого природного середовища через органи чуття.

Іграшка із «вільними складовими» робить гру безкінечною. Звичайні вільні складові гри на природі – вода, дерева, кущі, квіти, трави, пісок, гравій, каміння.

 РОЗВИТОК УЯВИ ТА ВИНАХІДЛИВОСТІ .

У будь-якому оточенні не лише ступінь винахідливості і творчий потенціал, але і ймовірність відкриттів прямо пропорційна різноманітності оточуючого середовища.

Природа дає дітям досвід, за допомогою якого вони пізнають сенс принципів природи через безпосередній експеримент, вивчають взаємозв’язок структур, циклічності, еволюціонування і те, що природа – унікальний механізм регенерації. Розуміння цих принципів обовязкове для творчого розвитку, яке необхідне не лише у мистецтві, але в науці і навіть у політиці.


 ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. 

Знання дітей про природу, назв тварин, птахів, комашок, рослин надзвичайно важливі для того, щоб відчути їх цінність. Те, що вже автоматично набуває для людини певну особливість і стає важливим.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар