З практикою НУШ до школи прийшло поняття наскрізні вміння і емоційний інтелект як одна із його складових. І хоча дослідження продемонстрували, що приблизно 80% успіху в соціальному та особистому житті залежать від рівня розвитку емоційного інтелекту, і лише 20% визначає рівень IQ - коефіцієнта інтелекту, що вимірює розумові здібності людини, батьки і вчителі віддають перевагу предметним компетентностям.
13 лютого 2024 року відбувся тренінг для учителів зарубіжної літератури з
проблеми формування емоційного інтелекту в учнів базової школи.
Під час роботи педагоги познайомились з можливостями використання емоцій для щасливого наповненого життя, опрацювали механізми впливу емоційного інтелекту на різні сфери життєдіяльності, усвідомили значення ЕІ на успішність та неуспішність учнів та шляхи їхнього розвитку.
Немає коментарів:
Дописати коментар