Учасники активно працювали над вирішенням актуальних
питань реформування освіти й над
формуванням векторів розвитку інноваційної діяльності педагогів. Підбиття
підсумків діяльності трансфер містечок відбувалося в творчій атмосфері
співпраці та взаємодії.
Педагогічна скарбничка педагогів поповнилася креативними
ідеями, які допомогли глибше зрозуміти засади Концепції НУШ, створювати
компетентнісно зорієнтовані завдання, моделювати уроки на засадах діяльнісного
підходу, долати виклики на шляху впровадження формувального оцінювання,
будувати освітній процес відповідно до потреб особистості…
Освітнє Т'MISTECHKO стало важливою
сходинкою в реалізації ідей НУШ, початком нової форми інноваційної діяльності –
ПрофМайстерок з організації роботи з ранньої допрофільної підготовки.
1
Немає коментарів:
Дописати коментар