Оцінювання
навчальних досягнень учнів є однією з найважливіших і водночас
найскладніших проблем. З одного боку, завжди треба пам'ятати, що справжню
оцінку з будь-якого предмета
дитині поставить життя, з другого— оцінка була і є одним з дієвих інструментів
у руках учителя.
Чимало проблем, традиційно пов'язаних з оцінюванням навчальних досягнень учнів, виникає через незрозумілі цілі і неправильно визначені вимоги до результатів навчання,
застосування невідповідних інструментів та ігнорування інших, крім учителя,
суб'єктів оцінювання. Внаслідок цього учні сприймають таке навчання як «нудьгу
і примус».
12 грудня 2024 року для учителів початкових класів на базі Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 16 імені Володимира Левицького
відбувся методичний тренінг з метою відпрацювання навичок з розробки критеріїв оцінювання навчальних досягнень. Практика показує, що розробка критеріїв робить процес оцінювання прозорим та сприяє позитивному ставленню до нього. Що конкретніше сформульовані критерії, то кращим буде результат здобувачів освіти.Під час тренінгу педагоги повторили принципи формувального оцінювання. Звернули увагу на формулювання об’єктивних і зрозумілих цілей навчання на уроках, способи ознайомлення учнів з критеріями оцінювання, вимоги до їх розробки.
Завершальна частина тренінгу включала практичні вправи з розробки критеріїв оцінювання на уроках української мови, літературного читання,математики та ЯДС. Дружня, доброзичлива атмосфера
навчання сприяла активній роботі. Кожен учасник поповнив власну педагогічну
скарбничку цікавими ідеями та знахідками з даної проблеми.
Висловлюємо
велику вдячність колективу вчителів початкових класів, заступнику директора з
навчально-виховної роботи Рудик Т.З. за сприяння в організації та проведенні
заходу.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ:
Немає коментарів:
Дописати коментар