четвер, 19 грудня 2024 р.

РОЛЬ КРИТЕРІЇВ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ У ФОРМУВАЛЬНОМУ ТА ПІДСУМКОВОМУ ОЦІНЮВАННІ

 18 грудня 2024 року для учителів початкових класів Тернопільського класичного ліцею (директор Бойцун О.Б.)  проведено групову супервізію з питань ефективного впровадження формувального оцінювання.

Спочатку  здійснено діагностичний опитувальник педагога "Так. Ні. Не знаю" щодо виявлення утрудень  педагогічних працівників при впровадженні в освітній процес формувального оцінювання. За його результатами  надано відповідний зворотний зв'язок - консультування з питань визначення навчальних цілей на уроці, дотримання об'єктивності в оцінюванні навчальних досягнень, надання учням ефективного зворотного зв'язку щодо їхньої роботи. Основну увагу звернуто на важливість  критеріїв оцінювання,  способів ознайомлення їх з учнями, використання різних інструментів оцінювання для встановлення якості результатів навчання. З цією метою учителі переглянули та зробили аналіз відеофрагментів уроків з розробки критеріїв оцінювання.

За підсумками супервізії запропоновано перелік корекційних заходів, спрямованих на подолання проблемних питань та підвищення професійного розвитку педагогів.

А завершилась зустріч виготовленням ляльки-ангелика з вовни, чудової прикраси на Різдвяну ялинку. Ця новорічна ніжна іграшка стала невеличким символом позитивних емоцій, теплих почуттів, найкращих побажань!






Немає коментарів:

Дописати коментар