вівторок, 5 квітня 2016 р.

Організація і управління навчально – пізнавальною роботою учнів як складова поліфункціональної діяльності вчителя на уроці

Учитель – наче диригент, 
Його оркестр – маленькі діти.
Урок – це чарівний момент,
Де можна щиро порадіти…
             Такою була тема постійного семінару голів шкільних методичних об’єднань учителів початкових класів , який відбувся 30.03.2016 року на базі ТЗОШ № 26 (директор Нірода Г.М.).
Мета семінару-практикуму – формувати вміння розрізняти типи управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів, аналізувати підходи до здійснення організації сучасного процесу навчання, моделювати урок та аналізувати його зміст, акцентуючи увагу на реалізованих підходах до організації та управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів.
Педагогічний колектив учителів початкових класів ТЗОШ № 26 (кер. методоб’єднання Крижановська О.В., вчитель початкових класів Куц О.В., психолог Абухажар О.П.) поділились досвідом роботи з питань організаційно-управлінської діяльності вчителя та продемонстрували шляхи розв’язання даної проблеми.
Аналізуючи особливості становлення сучасного стилю управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів, педагоги звернули увагу на перехід до управління гуманістичного, особистісно орієнтованого, в основі якого лежить принцип синергетики – у процесі навчання реалізується управління з інтенсивними зворотними зв’язками й обґрунтованістю коригувальних впливів.