Інноваційний
підхід – це спроба пошуку нової моделі сучасної початкової школи через
організацію навчально-виховного процесу, оновлення змісту і структури освіти,
впровадження у педагогічну практику інноваційних технологій навчання і
виховання та розумне їх поєднання з класичними. Саме таким інноваційним
підходом для навчання молодших школярів і є Всеукраїнський науково-педагогічний
проект «Інтелект України», який запроваджується в практику роботи у ТЗОШ № 24,
ТСЗШ ІМ, ТЗОШ № 4, ТСШ № 5, ТЗОШ № 28, ТСЗШ ОЕ. (Див. інформацію на блозі від 17.02.2016 р.)
З метою
ознайомлення освітян міста з досвідом запровадження та реалізації проекту на базі ТЗОШ № 24 (дир. Каразія І.Ю.)
відбувся презентаційний семінар голів методичних об’єднань вчителів початкових
класів на тему: «Створення умов
формування основних компетентностей розвитку та виховання учнів початкової
школи в межах науково-педагогічного проекту “Інтелект України”.
У роботі семінару взяли участь
Ханзель Ж.І., завлабораторією обдарованої дитини ТОКІППО, координатор проекту
Тернопільської області; Николин М.М., заступник директора ТКМЦ, кандидат
педагогічних наук; Шевченко Н.Т., заступник директора з навчально-виховної
роботи ТЗОШ № 24.
Учасники семінару ознайомилися
з теоретичними основами проекту, відвідали уроки у проектних класах з курсу «Людина і світ» (1 клас, Демків Н.В.;
2 клас, Перчик Н.Р.), практично опрацьовували
інноваційні прийоми для ефективного навчання молодших школярів
Підводячи підсумки, учасники семінару відзначили
високий методичний рівень показових уроків, які залишили тільки приємні
враження. Дітям цікаво на уроках,
комфортно, вони відчувають, що можуть бути успішними. Перебувати у «ситуації
успіху» для дитини – це шлях до подолання усіх навчальних, а пізніше і
життєвих, перешкод.
Згідно з ідеєю
проекту на кожному уроці в проектних класах застосовуються
інформаційно-комунікаційні технології та мультимедійне забезпечення, адже
сьогодні це – невід’ємна частина нашого життя. Їх застосування дає змогу
інтенсифікувати процес навчання в початковій школі, зробити його наочнішим і
динамічнішим, скоротити час на вивчення теми, підвищити рівень сприйняття і
розуміння учнями матеріалу, формувати дослідницькі уміння, розвивати
комунікативні здібності молодших школярів.
І найважливіше на що була звернута увага педагогів: основна ідея навчання полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею необхідних навичок роботи з інформацією,
аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, розвитку
пізнавальних процесів, якостей особистості школяра.
Немає коментарів:
Дописати коментар