пʼятниця, 27 вересня 2019 р.

ЯК ПОБУДУВАТИ ЕФЕКТИВНИЙ ПЛАН УРОКУ


Сьогодні перед учителями стоїть важливе запитання: як учити дітей, щоб сформувати компетентну особистість.
Основними завданнями сучасного вчителя є залучення учнів до активної самостійної діяльності, перетворюючи школярів у її суб’єктів. Зацікавленість, викликана вчителем на уроці, за певних умов може перерости в стійкий інтерес до знань.
Учні початкових класів добре навчаються лише за умови, коли їм цікаво, доступно і практично. Чи буде урок цікавим дітям, чи захочуть вони брати в ньому активну участь, залежить від того, наскільки добре продумана кожна деталь уроку. Саме над цими проблемами працювали учителі перших класів на засіданні Фокус-групи  «Як побудувати ефективний план уроку?» , яке відбулося 25 вересня 2019 року на базі ТЗОШ № 16.
Розробляючи  ефективний план уроку, педагоги виділили :  мотивацію учнів (навіщо це вивчати);
 продуманий цікавий зміст уроку (його ідею);  
компетентнісно зорієнтовані завдання для роботи ( в парах, мікрогрупах, групах).
Практичний блок методичного заходу був спрямований на побудову ефективного плану уроку в 1 класі з використанням компетентнісно зорієнтованих завдань. Педагоги в інтерактивному форматі демонстрували інтенсивність групової взаємодії, ділились особистим досвідом,  професійними знаннями і вміннями.






Немає коментарів:

Дописати коментар