Концепція Нової української школи передбачає нові
підходи до навчання, які ґрунтуються на засадах педагогіки партнерства,
співпраці між учнями та вчителями, відхід від авторитарної моделі комунікації,
що вимагає переосмислення ролі як педагога, так і учня.
Для розв’язання таких задач з 07 жовтня 2019 року розпочалось навчання з підготовки вчителів початкових класів для роботи в умовах Нової української школи у 2021-2022 н.р. Це один із обов’язкових етапів підвищення кваліфікації за очно-дистанційною формою навчання.
У тернопільських ТЗОШ №14, ТНВК ШЛ № 6 ім. Н.Яремчука, ТСПОЕ одночасно почали працювати близько 140 вчителів початкових класів, які були об’єднані у 3 групи.
Для розв’язання таких задач з 07 жовтня 2019 року розпочалось навчання з підготовки вчителів початкових класів для роботи в умовах Нової української школи у 2021-2022 н.р. Це один із обов’язкових етапів підвищення кваліфікації за очно-дистанційною формою навчання.
У тернопільських ТЗОШ №14, ТНВК ШЛ № 6 ім. Н.Яремчука, ТСПОЕ одночасно почали працювати близько 140 вчителів початкових класів, які були об’єднані у 3 групи.
Тренери Нової української школи Гордіюк Надія, Добровольська Оксана, Кордуба Наталія ознайомили учасників із програмою та провели модулі навчання: «Сучасний вчитель як провідник змін», «Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення», «Організація ефективного і безпечного освітнього середовища», «Інтеграція: тематичний і діяльнісний підходи».
Під час виконання інтерактивних
вправ учасники усвідомлювали нові професійні ролі вчителя, наводили конкретні
приклади, історії з життя, розкривали коло основних понять і термінів,
виконували вправи, завдання, інформаційні повідомлення, ігри, дискусії на
набуття необхідного практичного досвіду, для роботи у нових умовах. Відбувся пошук шляхів вирішення освітніх проблем.
Остання очна сесія для цих вчителів відбудеться на листопадових канікулах.
Остання очна сесія для цих вчителів відбудеться на листопадових канікулах.
Немає коментарів:
Дописати коментар