Тенденції розвитку дошкільної та початкової освіти в умовах реформування загальної середньої
освіти на засадах Концепції Нової
української школи мають багато спільного.
У Базовому компоненті дошкільної
освіти (у редакції 2012р.) та Державному стандарті початкової освіти (2018 р.)
визначається пріоритетність особистісно-орієнтованого, компетентнісного,
діяльнісного, середовищного підходів до розв’язання основних завдань дошкільної
та початкової освіти. Обидва документи
покликані забезпечити становлення особистості дитини, її фізичний,
комунікативний, пізнавальний, соціально-моральний, художньо-естетичний,
креативний розвиток, набуття нею практичного досвіду.
23 жовтня 2019 року на базі ТНВК
ШЕЛ №9 ім. Іванни Блажкевич для вчителів початкових класів і вихователів
дошкільних закладів відбувся практикум «Реалізація діяльнісного підходу у
навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку».
У програмі методичного заходу переважали
активні форми роботи, спрямовані на
опанування педагогами найважливіших аспектів діяльнісного підходу у навчанні. В
інтерактивному форматі педагоги продемонстрували застосування діяльнісного методу, інтенсивність
групової взаємодії під час моделювання тематичного дня «ЛИСТОПАД».
Щира вдячність заступнику
директора Абрам’юк А.Я., групі вчителів початкових класів ТНВК ШЕЛ №9 за
допомогу в організації та проведенні заходу, створення емоційної композиції
осіннього падолисту.
Немає коментарів:
Дописати коментар