четвер, 30 січня 2020 р.

НООСФЕРНА ОСВІТА - ФУНДАМЕНТ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОЇ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА


Ноосфера – це епоха поєднання індивідуального та колективного інтелектів та духовності, нової якості цілісного мислення. В концепції ноосферної освіти органічно об’єднані духовні і матеріальні початки, логіка і образ, дух і розум. Ця методика орієнтована на розвиток цілісного мислення учнів – одночасної двопівкульної роботи мозку, яка дає змогу більш ефективно його використовувати, застосовуючи одночасно логіку і уяву

29 січня  2020 р. на базі ТЗОШ № 13 ім. Андрія Юркевича
відбулось засідання Фокус-групи вчителів 4-их класів з теми «Ноосферна освіта – фундамент формування компетентної особистості молодшого школяра». Модератором заходу виступила методист ТКМЦ Ковальчук Л.М., яка роз’яснила основні змістові акценти  біологічно адекватної методики навчання.




За формою ця методика релаксаційно-активна, у якій етапи релаксації (нагромадження інформації, робота правої творчої півкулі) чергуються з етапами активності (тренування лівої півкулі: логіка, аналіз, синтез інформації). Під час релаксації формується образ навчального матеріалу, на якому відображена теоретична інформація у певному алгоритмічному порядку. Далі здійснюється виведення образа на рівень словесного опису та графічного образу, відбитого у малюнку. При цьому учень діє у таких умовах, коли йому потрібно самостійно неодноразово вголос повторювати новий матеріал, коментувати його під час створення образона на папері, що призводить до кращого запам’ятовування і розуміння  певної інформації.

Практична частина заняття передбачала діяльність, спрямовану на засвоєння системи вправ з БАТ для гармонізації роботи мозку. Все це дало змогу учасникам заходу не тільки закріпити нову інформацію, а й набути практичні навички для застосування елементів біоадекватних методик в освітньому процесі.







Немає коментарів:

Дописати коментар