Про оцінювання в Новій українській школі вже другий рік не стихають
розмови. Як і завжди стартом для впровадження нового стала початкова школа.
Шкільне оцінювання має дуже давню і цікаву історію. Багато десятиліть
використовувалася 5 бальна система, вже два десятки років ми використовуємо 12
бальне оцінювання і з початком реформування Нової української школи отримали
нове оцінювання – формувальне і
підсумкове. А останнім часом – ще й оцінювання в дистанційному навчанні.
Хтось займає позицію «за» нову систему оцінювання, а хтось «проти».
Багато дорікань чують освітяни від батьків, адже для них важливо, яка оцінка в дитини, чи не гірша дитина серед
своїх однолітків…
Але і самі вчителі не розібравшись із нововведеннями, часто опиняються в глухому куті. Інформації є
дуже багато, проте бракує знань і досвіду. Тому дуже важливо зруйнувати
стереотипи і правильно пояснити, продемонструвати, переконати.
19 травня 2020 року о 13.00 годині відбудеться
онлайн-конференція «Формувальне оцінювання – шлях до успішного навчання» в
рамках дистанційного
#04T’mistechkа інноваційних можливостей.
Питання для обговорення.
Чому
потрібне формувальне оцінювання?
Як отримувати зворотній зв’язок та виконані завдання від учнів для
оцінювання в дистанційному навчанні?
Наш перший досвід: змінюємо підходи до оцінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар