Читання є основою опанування всіх наук, розвитку людського інтелекту. Без високої культури читання, наголошував В.О.Сухомлинський, немає ні школи, ні справжньої розумової праці.
Метою курсу
"Літературне читання" є розвиток особистості молодшого школяра засобами різних видів читацької діяльності, формування читацької, комунікативної та інших ключових компетентностей. Зміст і методика предмета мають величезний потенціал для морально-етичного, естетичного виховання, мовленнєвого, інтелектуального і творчого розвитку дітей засобами художнього слова;
є інструментом неперервної освіти людини упродовж життя.Уміння і навички, які формуються на уроках мови, читання, є важливим засобом саморозвитку й самовираження особистості учня. Спілкування з літературою як мистецтвом
слова задовольняє природну потребу дитини в емоційних переживаннях, створює передумови для самовираження особистості. Дитяча книжка та література спроможні надати реальну допомогу кожній дитині "знайти себе" стати людиною розумною, доброю. Для досягнення цієї мети вчителю потрібно докласти чимало зусиль.
пошуку оптимальних форм і методів для підвищення ефективності рівня розвитку читацької діяльності молодшого школяра.
Онлайн-зустріч, яка відбулася в рамках роботи
Фокус-групи вчителів 2-их класів з питань забезпечення особистісно-компетентнісного підходу до навчання, пройшла в дружній та творчій атмосфері. Були створені умови для обміну досвідом роботи педагогів за різними освітніми програмами: Савченко О.Я.(НУШ 1), Шияна Р.Б. (НУШ 2), НПП "Інтелект України", "Світ чекає крилатих".Активну участь в обговоренні взяли Вальчишин Л.В. (ТЗОШ № 16), Малаховська А.О. (ТЗОШ № 19), Гриців Надія (ТЗОШ № 4).
Презентацію переглянути тут:
Немає коментарів:
Дописати коментар