вівторок, 8 грудня 2020 р.

СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ПСИХОЕМОЦІЙНОГО НАСТРОЮ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В РЕЖИМІ РОБОТИ ГПД

 Мабуть, не один вихователь ГПД задавав собі питання, як зняти

емоційне та фізичне напруження дітей, активізувати увагу,  а заразом забезпечити стимулювання інтелектуального розвитку. Завдяки унікальній науці – кінезіології є всі можливості, щоб покращити процес перебування дитини в школі.

Кінезіологія – це наука про розвиток головного мозку через рух. Гімнастика мозку складається з простих і приємних вправ, кожна з яких сприяє збудженню певної ділянки мозку і вмикає механізм об'єднання думки і рухів. Кінезіологічні вправи не тільки покращують розумову діяльність, синхронізують роботу
півкуль, сприяють запам'ятовуванню, підвищують стійкість уваги, допомагають відновленню мовленнєвих функцій, але й покращують настрій дитини, відтворюють в ній позитивні емоції.

Під час тренінгу, який відбувся в онлайн-режимі на платформі Google Meet, вихователі ГПД ознайомились із цією дуже простою і дієвою методикою, а також із задоволенням виконували усі запропоновані кінезіологічні вправи. Втім, такі вправи будуть корисними і більш старшим школярам, і самим педагогам.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ:

https://drive.google.com/file/d/1NSsbEl8VM-nrApKFQep4PeG3mnk_Do_z/view?usp=sharing


Методи і прийоми
кінезіологічної гімнастики

 Розтяжки - нормалізують гіпертонус і гіпотонус м'язів опорно-рухового апарату.

 Дихальні вправи - покращують ритміку організму, розвивають самоконтроль і довільність.

Окорухові  вправи - дозволяють розширити поле зору, поліпшити сприйняття, розвивають міжпівкульну  взаємодію

 Тілесні рухи - розвивають міжпівкульну  взаємодію, знімаються мимовільні, ненавмисні рухи  і м'язові затиски.

Вправи  для розвитку дрібної моторики - стимулюють мовні зони кори головного мозку.

 Масаж - впливає на біологічно активні точки.

 Вправи на релаксацію - сприяють розслабленню, зняттю напруги.


Немає коментарів:

Дописати коментар