«Радянська математична школа», якою Україна завжди пишалась, вочевидь, остаточно дожила свого віку і більше не приносить плодів. Результати міжнародного дослідження PISA, в якому Україна вперше брала участь, показали, що 36 відсотків українських школярів, тобто кожен третій учень, не опанували навіть мінімального базового рівня з математики.
Найкращі знання
математики продемонстрували учні Китаю, Сінгапуру, Макау та Гонконгу.
За математичними навичками українські школярі мають гірші показники, ніж їхні естонські, польські, білоруські однолітки, але вищі, ніж школярі в Молдові та Грузії.
З метою підвищення фахової компетентності вчителів щодо викладання математики у початкових класах 15 грудня 2020 року відбувся методичний практикум Фокус-групи вчителів 4-их класів в режимі онлайн.
Учасники опрацювали посібник "10 запитань від учителів математики і як PISA може допомогти відповісти на них" з порадами "Як провести найкращий урок математики", розроблений організацією економічного співробітництва і розвитку".
Учитель 4 пілотного класу ТЗОШ № 28 Задворна Мар'яна Ігорівна поділилась досвідом роботи щодо впровадження дослідницьких, пошукових, творчих видів діяльності на уроках математики, використання яких сприяє розвитку пізнавальної активності учнів, спроможності застосовувати набуті знання, уміння, навички в життєвих ситуаціях, покращенню ставлення до предмета.
Підсумовуючи, учителі зійшлись на думці, що потрібно поступово відходити від загальних практик, намагатися залучати учнів в урок, організовувати групові завдання, заохочувати їх
робити проєкти, викладати більш інтерактивно.Зустріч мала тематичне спрямування і присвячена Року математики в Україні.
Презентацію переглянути тут:
https://drive.google.com/file/d/1amPacWSw6d6YZLi-v2a7-TzSTavH3JXI/view?usp=sharing
РЕКОМЕНДАЦІЇ
- Диференціювати завдання ;
- налагоджувати позитивну атмосферу в класі;
- заохочувати учнів виходити за межі механічного запам'ятовування й замислюватися, чого вони навчилися;
- використовувати "когнітивну активацію";
- використовувати "стратегії опрацювання";
-застосовувати компетентнісні завдання, викладати більше прикладної математики;
- використовувати "стратегії контролю";
- покращувати ставлення учнів до математики;
- здійснювати міжпредметну інтеграцію.
Немає коментарів:
Дописати коментар