четвер, 17 грудня 2020 р.

ПРОЄКТУВАННЯ ЗМІСТУ СУЧАСНОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ

 

«Радянська математична школа», якою Україна завжди пишалась, вочевидь, остаточно дожила свого віку і більше не приносить плодів. Результати міжнародного дослідження PISA, в якому Україна вперше брала участь, показали, що 36 відсотків українських школярів, тобто кожен третій учень, не опанували навіть мінімального базового рівня з математики. 

Найкращі знання математики продемонстрували учні Китаю, Сінгапуру, Макау та Гонконгу.

За математичними навичками українські школярі мають гірші показники, ніж їхні естонські, польські, білоруські однолітки, але вищі, ніж школярі в Молдові та Грузії.

З метою підвищення фахової компетентності вчителів щодо викладання математики у початкових класах 15 грудня 2020 року відбувся методичний практикум Фокус-групи вчителів 4-их класів в режимі онлайн.

Учасники опрацювали посібник "10 запитань від учителів математики і як PISA може допомогти відповісти на них" з порадами "Як провести найкращий урок математики", розроблений організацією економічного співробітництва і розвитку".

Учитель 4 пілотного класу ТЗОШ № 28 Задворна Мар'яна  Ігорівна поділилась досвідом роботи щодо  впровадження дослідницьких, пошукових, творчих видів діяльності на уроках математики, використання яких сприяє розвитку пізнавальної активності  учнів, спроможності застосовувати набуті знання, уміння, навички  в життєвих ситуаціях, покращенню ставлення до предмета.

Підсумовуючи, учителі зійшлись на думці, що потрібно поступово відходити від загальних практик,  намагатися залучати учнів в урок, організовувати групові завдання, заохочувати їх 

робити проєкти, викладати більш інтерактивно.

Зустріч мала тематичне спрямування і присвячена Року математики в Україні.



Презентацію переглянути тут:

https://drive.google.com/file/d/1amPacWSw6d6YZLi-v2a7-TzSTavH3JXI/view?usp=sharing



РЕКОМЕНДАЦІЇ

- Диференціювати завдання ;

- налагоджувати позитивну атмосферу в класі;

-  заохочувати учнів виходити за межі механічного   запам'ятовування й замислюватися, чого вони навчилися;

- використовувати "когнітивну активацію";

- використовувати  "стратегії опрацювання";

-застосовувати  компетентнісні завдання, викладати більше прикладної математики;

- використовувати  "стратегії контролю";

- покращувати ставлення учнів до  математики;

- здійснювати міжпредметну інтеграцію.




 

Немає коментарів:

Дописати коментар