пʼятниця, 22 січня 2021 р.

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: КРОК ЗА КРОКОМ

 Рання соціальна реабілітація дітей з особливими освітніми потребами – це перший крок на шляху інтеграції їх до суспільства. Чим раніше надана допомога у спробі зробити цей крок, чим більш кваліфікованою та систематичною є робота, тим кращими будуть результати. Однією з головних проблем у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами є проблема адаптації їх в суспільстві. Вчені стверджують, що
ігнорування проблем адаптації дітей зумовлює значні труднощі в їхньому житті та спілкуванні. Більшість таких дітей не в змозі в майбутньому обрати собі професію до вподоби, визначитись у життєвому просторі. Для багатьох з них є проблема спілкування, знаходження контакту з іншими людьми. Діти з особливостями психофізичного розвитку особливо легко травмуються, замикаються в собі або стають агресивними.

Проблеми організації навчання дітей з особливими потребами   були в центрі обговорення Фокус-групи вчителів інклюзивних класів. Захід відбувся 21.01.2012 року в режимі онлайн  за допомогою інтернет ресурсу Google Meet.

В ході роботи учасники отримали відповіді на питання. Особливістю семінару стала участь педагогів міста, які представили власні напрацювання: практика спільного викладання в інклюзивному класі

(Домбровська Наталія, вчитель-методист ТЛ№21-СМШ ім.І.Герети, переможець обласного етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2019» в номінації «Вчитель інклюзивного класу»); організація роботи з дітьми з емоційними розладами ( у тому числі з раннім дитячим аутизмом)

за індивідуальною програмою розвитку     (Штогрин Марія, вчитель початкових класів ТЗОШ     І-ІІІ     ст.    № 14 ім.Б.Лепкого).



Презентацію переглянути тут:




 

Немає коментарів:

Дописати коментар