Працюючи над індивідуальною науково-методичною темою (проблемою) вчитель поглиблено і цілеспрямовано аналізує всі джерела науково-методичної інформації, особливо отриманої в ході курсової підготовки, участі в роботі семінарів, в процесі консультацій, шляхом читання психолого-педагогічної літератури з проблеми, ознайомлення з передовим педагогічним досвідом. При цьому вчитель набуває навичок аналізу змісту публікацій та педагогічної практики, навчається прийомам науково-дослідної діяльності, вчиться оформляти і подавати результати індивідуальної роботи над темою (проблемою).
Члени експертної комісії (Гордіюк Н.М., ТКМЦНОІМ; Заброцька С.Г., ТСШ № 3; Кордуба Н.Я., ТПШ "Ерудит", Жигайло О.І., ТКГ,
Белей О.С.,ТПШ "Ерудит" "Формування підприємливості та фінансової грамотності учнів початкової школи";
Галущак І.Я. , ТЗОШ № 14 "Формування ключових компетентностей молодшого школяра засобами інформаційно-комунікаційних технологій в умовах впровадження НУШ";
Перчик Л.О., ТПШ № 1 "Навичка читання як засіб саморозвитку і самовираження особистості учня"
Експерти дали аналіз та оцінку результатів індивідуального досвіду над науково-методичною темою; висловили свої висновки та пропозиції.
ПОКАЗНИКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РОБОТИ ПЕДАГОГА
НАД ІНДИВІДУАЛЬНОЮ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ ТЕМОЮ
1.
Розвиток навичок навчально-пошукової діяльності (забезпечення науковості
методичної роботи; удосконалення наукової організації праці; використання
довідкової, енциклопедичної літератури, науково-інформаційних джерел;
розроблення програми діяльності, цілей, завдань науково-методичної роботи).
2.
Інформаційні підходи до практичної індивідуальної діяльності (проведення
пошукової роботи з питань удосконалення змісту, методів роботи; вироблення
вмінь аналізувати, осмислювати чужий і власний досвід; нестандартне,
оригінальне розв’язання завдань).
3. Організація роботи над обраною науково-методичною темою (розроблення теми, її апробація та впровадження, прогнозування можливих результатів; оновлення змісту, форм та методів навчально-виховної діяльності; діагностика та аналіз одержаних результатів; пропагування та поширення прогресивного педагогічного досвіду; видавнича діяльність
Немає коментарів:
Дописати коментар