вівторок, 26 січня 2021 р.

УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ НАД НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ ПРОБЛЕМОЮ

 

Науково-методична тема (проблема) - питання чи комплекс питань, які об'єктивно виникають в організації освітнього процесу і розв'язок яких передбачає суттєвий практичний і теоретичний інтерес.

Працюючи над індивідуальною науково-методичною темою (проблемою) вчитель поглиблено і цілеспрямовано аналізує всі джерела науково-методичної інформації, особливо отриманої в ході курсової підготовки, участі в роботі семінарів, в процесі консультацій, шляхом читання психолого-педагогічної літератури з проблеми, ознайомлення з передовим педагогічним досвідом. При цьому вчитель набуває навичок аналізу змісту публікацій та педагогічної практики, навчається прийомам науково-дослідної діяльності, вчиться оформляти і подавати результати індивідуальної роботи над темою (проблемою).

З метою удосконалення системи роботи вчителя над науково-методичною темою (проблемою) 26 січня 2021 року в режимі онлайн за допомогою платформи Google Meet відбулось засідання експертної комісії з питань атестації вчителів початкових класів.

Члени експертної комісії (Гордіюк Н.М., ТКМЦНОІМ; Заброцька С.Г., ТСШ № 3; Кордуба Н.Я., ТПШ "Ерудит", Жигайло О.І., ТКГ, 
Волкова О.Ю., ТЗОШ № 28) ознайомились з темами (проблемами) учителів, які в 2020-2021 н.р. атестуються на присвоєння звання "вчитель-методист":

Белей О.С.,ТПШ "Ерудит" "Формування підприємливості та фінансової грамотності учнів початкової школи";

Галущак І.Я. , ТЗОШ № 14  "Формування ключових компетентностей молодшого школяра засобами інформаційно-комунікаційних технологій в умовах впровадження НУШ";


Зелінська М.І., ТПШ № 1 "Формування ключових компетентностей як складова становлення успішної особистості молодшого школяра";

Перчик Л.О., ТПШ № 1 "Навичка читання як засіб саморозвитку і самовираження особистості учня"

Експерти дали аналіз та оцінку результатів індивідуального досвіду над науково-методичною темою; висловили свої висновки та пропозиції.

ПОКАЗНИКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РОБОТИ ПЕДАГОГА НАД ІНДИВІДУАЛЬНОЮ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ ТЕМОЮ

1. Розвиток навичок навчально-пошукової діяльності (забезпечення науковості методичної роботи; удосконалення наукової організації праці; використання довідкової, енциклопедичної літератури, науково-інформаційних джерел; розроблення програми діяльності, цілей, завдань науково-методичної роботи).

2. Інформаційні підходи до практичної індивідуальної діяльності (проведення пошукової роботи з питань удосконалення змісту, методів роботи; вироблення вмінь аналізувати, осмислювати чужий і власний досвід; нестандартне, оригінальне розв’язання завдань).

3. Організація роботи над обраною науково-методичною темою (розроблення теми, її апробація та впровадження, прогнозування можливих результатів; оновлення змісту, форм та методів навчально-виховної діяльності; діагностика та аналіз одержаних результатів; пропагування та поширення прогресивного педагогічного досвіду; видавнича діяльність

Немає коментарів:

Дописати коментар