30 вересня 2024 року на базі ТЗОШ № 24 проведено консалтинг
для новообраних керівників шкільних методичних структур щодо використання
сучасних підходів до організації методичної роботи в закладі.
У ході роботи розкрито зміст методичної роботи
інноваційних тенденцій в освіті. Визначені основні напрямки забезпечення
творчого розвитку педагогів, підвищення їх професійної майстерності. Розглянуто
нові підходи до змісту науково-методичної діяльності та форм його реалізації.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ:
https://docs.google.com/presentation/d/1xw4ePqdwWMSVP5sinnym_kM8FakYpuSm/edit?usp=sharing&ouid=107155596294026823179&rtpof=true&sd=trueПРІОРИТЕТИ
НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ
·
Створення умов для всебічного розвитку особистості педагога та досягнення
акмеологічного рівня його професіоналізму.
·
Озброєння кожного вчителя необхідними для цього знаннями, уміннями і
навичками через уміле поєднання традиційних та інноваційних методів і форм
методичної роботи.
·
Створення особистісно-орієнтованої моделі методичного супроводу.
·
Перехід на новий рівень взаємодії педагога: пошук шляхів розвитку і
удосконалення професійної майстерності педагога через мережеву взаємодію.
·
Підвищення рівня інформаційної культури педагога
і рівня оволодіння інформаційними
технологіями.
·
Ефективне використання інтернет-ресурсів.
·
Забезпечення формування основних компетентностей учителя та здійснення
акмеологічного підходу до методичного супроводу педагогічної діяльності
педагога, формування та зростання конкуренто спроможного креативного педагога.
Немає коментарів:
Дописати коментар