вівторок, 1 жовтня 2024 р.

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В СИСТЕМІ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

 

30 вересня 2024 року на базі ТЗОШ № 24 проведено консалтинг для новообраних керівників шкільних методичних структур щодо використання сучасних підходів до організації методичної роботи в закладі.

У ході роботи розкрито зміст методичної роботи інноваційних тенденцій в освіті. Визначені основні напрямки забезпечення творчого розвитку педагогів, підвищення їх професійної майстерності. Розглянуто нові підходи до змісту науково-методичної діяльності та форм його реалізації.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ:

https://docs.google.com/presentation/d/1xw4ePqdwWMSVP5sinnym_kM8FakYpuSm/edit?usp=sharing&ouid=107155596294026823179&rtpof=true&sd=true


ПРІОРИТЕТИ

НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ

·         Створення умов для всебічного розвитку особистості педагога та досягнення акмеологічного  рівня його професіоналізму.

·         Озброєння кожного вчителя необхідними для цього знаннями, уміннями і навичками через уміле поєднання традиційних та інноваційних методів і форм методичної роботи.

·         Створення особистісно-орієнтованої моделі методичного супроводу.

·         Перехід на новий рівень взаємодії педагога: пошук шляхів розвитку і удосконалення професійної майстерності педагога через мережеву взаємодію.

·         Підвищення рівня інформаційної культури педагога і  рівня  оволодіння  інформаційними технологіями.

·         Ефективне використання інтернет-ресурсів.

·         Забезпечення формування основних компетентностей учителя та здійснення акмеологічного підходу до методичного супроводу педагогічної діяльності педагога, формування та зростання конкуренто спроможного креативного педагога.


Немає коментарів:

Дописати коментар