четвер, 18 серпня 2016 р.

РЕКОМЕНДАЦІЇ фахового методичного об"єднання вчителів початкових класів



 
РЕКОМЕНДАЦІЇ
методичного обєднання вчителів початкових класів
18.08.2016
  1.  Опрацювати в шкільних методичних об’єднаннях інструктивно -  методичні рекомендації МОН України щодо організації навчально-       виховного процесу у 2016-2017 н.р. (Додаток до листа МОНУ від       17.08.2016 № 1/9-437).
2.    Опрацювати нові розвантажені початкової школи  (Наказ МОН України від 05.08.2016 р. № 948 «Про зміни до навчальних програм для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів»).
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola.html. 
 3.    Звернути увагу на  зміну підходів   до    підготовки і   проведення   уроку    як   основної форми   організації навчальної діяльності в умовах класно-урочної системи навчання (певне      структурування,         встановлення        міжпредметних       зв’язків, конструювання на засадах міжпредметної інтеграції).
4.Запроваджувати у навчально-виховний процес методики компетентнісного навчання.
5.   Формувати в учнів навички критичного мислення.
6. Повноцінно реалізовувати ідеї особистісно зорієнтованого підходу у навчанні та вихованні молодших школярів. 
7.    Навчально-виховний процес спрямувати на формування в учнів ключових і предметних компетентностей. 
8.  Розробляти  власні індивідуальні освітні проекти. 
9. Активно впроваджувати нові педагогічні технології. 
10. Організувати активну співпрацю з батьками, з медичними працівниками ЗНЗ, шкільним психологом, вихователем ГПД.
11. Удосконалювати культуру партнерства з батьками як одну з базових цінностей нової школи. 
12. Впроваджувати здоровязбережувальні технології  навчально-виховного процесу. Широко використовувати ігрові, активні методи навчання учнів.
      13. Не допускати перевантаження молодших школярів .
 14. Творчо підходити до  систем оцінювання навчальних досягнень молодших школярів; перетворення оцінки в позначку особистих досягнень на уроці, в стимул до творчої діяльності.
   

Основні напрями в роботі на рівні вчителя:
-  Приведення фахової та методичної компетенції вчителів до рівня сучасних умов.
-         Розробка та опрацювання власних індивідуальних освітніх проектів.
-         Активне впровадження нових педагогічних технологій.
-         Формування ключових компетентностей учнів.
-         Діагностика та моніторингове дослідження професійної компетентності вчителів.
-         Практичне опрацювання нових навчальних програм початкової школи.
- Створення власного банку педагогічних ідей, нововведень в удосконалення навчально – виховного процесу.

Основні напрями в роботі на рівні учня:

-        Формування самоосвітньої компетентності, навичок самостійної роботи.
-         Алґоритмізація культури навчання молодших школярів.
-         Відстеження рівня сформованості предметних компетенцій учнів.
-        Моніторингове дослідження загальноосвітньої підготовки та навчальних досягнень учнів.
-         Організація навчальних ситуацій на уроці.
-         Творча система оцінювання навчальних досягнень молодших школярів; перетворення оцінки в позначку особистих досягнень на уроці, в стимул до творчої діяльності.
-         Здоровꞌязбережувальні технології на уроці.

































 








                                           



















 









Немає коментарів:

Дописати коментар