РЕКОМЕНДАЦІЇ
методичного об’єднання вчителів початкових класів
18.08.2016
1. Опрацювати
в шкільних методичних об’єднаннях інструктивно - методичні рекомендації МОН
України щодо організації навчально- виховного процесу у 2016-2017 н.р. (Додаток
до листа МОНУ від 17.08.2016 № 1/9-437).
2.
Опрацювати нові
розвантажені початкової школи (Наказ МОН
України від 05.08.2016 р. № 948 «Про зміни до навчальних програм для учнів 1-4
класів загальноосвітніх навчальних закладів»).
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola.html.
3. Звернути увагу на зміну підходів до підготовки і проведення уроку як основної форми організації навчальної діяльності в умовах класно-урочної системи навчання (певне структурування, встановлення міжпредметних зв’язків, конструювання на засадах міжпредметної інтеграції).
4.Запроваджувати у навчально-виховний процес методики компетентнісного навчання.
5. Формувати в
учнів навички критичного мислення.3. Звернути увагу на зміну підходів до підготовки і проведення уроку як основної форми організації навчальної діяльності в умовах класно-урочної системи навчання (певне структурування, встановлення міжпредметних зв’язків, конструювання на засадах міжпредметної інтеграції).
4.Запроваджувати у навчально-виховний процес методики компетентнісного навчання.
6. Повноцінно реалізовувати ідеї особистісно зорієнтованого підходу у навчанні та вихованні молодших школярів.
7. Навчально-виховний процес спрямувати на формування в учнів ключових і предметних компетентностей.
8. Розробляти власні індивідуальні освітні проекти.
9. Активно впроваджувати нові педагогічні технології.
10. Організувати активну співпрацю з батьками, з медичними працівниками ЗНЗ, шкільним психологом, вихователем ГПД.
11. Удосконалювати культуру партнерства з батьками як одну з базових цінностей нової школи.
12. Впроваджувати здоров’язбережувальні технології навчально-виховного процесу. Широко використовувати ігрові, активні методи навчання учнів.
13. Не допускати перевантаження молодших школярів .
14. Творчо підходити до систем оцінювання навчальних досягнень
молодших школярів; перетворення оцінки в позначку особистих досягнень на уроці,
в стимул до творчої діяльності.
Основні напрями в роботі на
рівні вчителя:
- Приведення фахової та методичної
компетенції вчителів до рівня сучасних умов.
-
Розробка та опрацювання власних
індивідуальних освітніх проектів.
-
Активне впровадження нових педагогічних
технологій.
-
Формування ключових компетентностей
учнів.
-
Діагностика та моніторингове дослідження
професійної компетентності вчителів.
-
Практичне опрацювання нових навчальних
програм початкової школи.
- Створення власного банку педагогічних
ідей, нововведень в удосконалення навчально – виховного процесу.
Основні
напрями в роботі на рівні учня:
- Формування самоосвітньої компетентності,
навичок самостійної роботи.
-
Алґоритмізація культури навчання
молодших школярів.
-
Відстеження рівня сформованості
предметних компетенцій учнів.
- Моніторингове дослідження загальноосвітньої
підготовки та навчальних досягнень учнів.
-
Організація навчальних ситуацій на
уроці.
-
Творча система оцінювання навчальних
досягнень молодших школярів; перетворення оцінки в позначку особистих досягнень
на уроці, в стимул до творчої діяльності.
-
Здоровꞌязбережувальні технології на
уроці.
Немає коментарів:
Дописати коментар