понеділок, 31 грудня 2018 р.

#05 Дистанційне Т'mistechko інноваційцних можливостей "САМООЦІНЮВАННЯ ЯК АНАЛІТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ"

 ЛОКАЦІЯ                  ІНТЕГРАЦІЙНО-КОРИГУЮЧА

ПІДЛОКАЦІЯ           КОМПЕТЕНТНІСНО-ДІЯЛЬНІСНА

22 жовтня   2020 року    в рамках  #05 Дистанційного      трансфер-містечка          інноваційних можливостей із керівниками методичних структур вчителів початкових класів проведено відеоконференцію «Оцінювання компетентностей в Новій українській школі: ресурс для розвитку потенціалу кожної дитини».

 У центрі уваги заходу стояло питання   розвитку і самооцінювання професійної компетентності вчителя – здатності оцінювати навчальні досягнення здобувачів освіти відповідно до затверджених вимог, оскільки:  по-перше, сьогодні система оцінювання як складова управління якістю освіти є важливим елементом освітнього процесу;  по-друге, запроваджено  нові підходи до процесу підсумкового оцінювання учнів.

Тому під час роботи І сесії конференції акцентовано увагу учасників  на змінах у системі оцінювання, визначено основні підходи  та вимоги до оцінювання результатів навчання молодших школярів, які навчаються за новим Держстандартом.

ІІ сесія присвячена питанням підвищення фахового рівня педагогів з даного питання, самооцінюванню своєї професійної компетентності.

Дякую учасникам за співпрацю! Бажаю успіхів у професійному зростанні!

Презентацію переглянути :

https://drive.google.com/file/d/1bXknpOmSTuenOc6vjuES4TSwRTG1RBMj/view?usp=sharing

Опитувальник для вчителя щодо

ефективності запровадження ним формувального оцінювання

v Якими принципами формувального оцінювання я керу­юсь?

v Як забезпечую досягнення учнями поставлених цілей?

v Які форми активізації навчальної діяльності я використо­вую?

v Які форми зворотного зв’язку я використовую?

v Які форми самооцінювання та взаємооцінювання використовують мої учні?

v Чи впливає це на успішність їх навчання?

v Чи відстежую я прогрес окремих учнів?

v Як я визначаю проблеми окремих учнів?

v Чи досягають мої учні успіху в процесі навчання?

v Чи усвідомлюють вони досягнутий прогрес?

v Чи дає моє викладання рівні можливості успіху усім дітям?  

v Учням з особливими потребами?

v В якій формі я записую свої спостереження щодо успіш­ності окремих учнів та класу в цілому?

Аналітичні таблиці діяльності учителя і учнів

у процесі формувального оцінювання

 

УЧНІ

ТАК

НІ

ЧАСТКОВО

1. Дотримуються основних правил спілкуван­ня у процесі навчальної співпраці з учителем та одне з одним.

 

 

 

2. Беруть участь в обговоренні мети, завдань та виробленні критеріїв оцінки.

 

 

 

3. Ставлять вчителю і одне одному питання у процесі навчальної діяльності

 

 

 

4. Адекватно оцінюють свої роботи, спираю­чись на критерії оцінки.

 

 

 

5. Беруть участь у взаємооцінюванні, спираю­чись на критерії оцінювання.

 

 

 

6. Беруть участь у обговоренні завдань.

 

 

 

7. Намагаються вдосконалити свою роботу.

 

 

 

8. Активно та результативно працюють у групах.

 

 

 

  

УЧИТЕЛЬ

Так

НІ

Частково

1.Створює під час роботи атмосферу доброзичливості, взаємоповаги,

 

 

 

2.Розробляє разом з учнями цілі, завдання уроку критерії, за якими буде оцінюватися їхня діяльність.

 

 

 

3.Перевіряє, наскільки добре учні зрозуміли ціль і завдання уроку, критерії оцінювання.

 

 

 

4.Перевіряє, наскільки успішно учні до­сягають того, що заявлено в меті уроку.

 

 

 

5.Оцінює роботу учнів, спираючись тільки на вироблені критерії.

 

 

 

6.Враховує у процесі оцінювання індивіду­альні особливості дітей.

 

 

 

7.Сприяє виробленню в учнів навичок самооцінювання та заємооцінювання.

 

 

 

8.Доцільно використовує прийоми формувального оцінювання.

 

 

 

9.Адресує учневі позитивний зворотний зв’язок щодо якості виконання завдання (пояснює, що виконано правильно, надає конкретні рекомендації щодо покращення

 

 

 

10. Надає диференційовані конкретні рекомендації на підставі перевірки робіт з метою їх удосконалення

 

 

 

 

 

                        

 

 


 

 

                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар