ЯК ВПРОВАДЖУВАТИ ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС?
Питання системи та критеріїв оцінювання учнів завжди було
актуальним. Воно викликає інтерес у всіх учасників освітнього процесу, спонукає
до обговорення та дискусій.
09 та 10 листопада 2021 року продовжила роботу пілотна Школа
супервізії для вчителів ТЗОШ № 27 та ТЗОШ № 25 саме з цієї важливої проблеми.
Програмою проведення групової супервізії визначені завдання : з’ясувати потреби педагогів та їх очікування щодо особливостей впровадження формувального оцінювання в освітній процес, ознайомитися з досвідом роботи вчителів під час бесіди, а також поглибити знання учасників щодо технік формувального оцінювання.
Педагоги, які брали участь у супервізійних зустрічах,
прийшли до висновку, що формувальне оцінювання – це не оцінка!, це механізм
збору інформації вчителем про навчальні досягнення кожного учня. Зібравши
потрібну інформацію, педагог змінює форми, методи, прийоми роботи аби надати можливість
кожному учневі здобути максимально можливі результати.
Під час рефлексії, яка лежить в основі формувального
оцінювання, кожен учитель поділився з колегами про те, що нового цікавого
дізнався, чому навчився, що поглибив, над чим хотів би попрацювати.
Немає коментарів:
Дописати коментар