пʼятниця, 24 листопада 2023 р.

ОСНОВНІ ПЕРЕДУМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РАННЬОЇ ДОПРОФІЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НУШ

 

Учителі початкових класів в рамках 11#T'МІСТЕЧКА  (спікер консультант ТКМЦНОІМ Гордіюк Надія) розглянули передумови організації роботи ранньої допрофілізації молодших школярів в умовах Нової української школи, адже перший ступінь шкільної освіти - важливий етап у розвитку інтелектуальної, емоційної, вольової сфер молодшого школяра, його індивідуальних здібностей, формування позитивної "Я-концепції". 

У ході роботи учасники  визначили основні напрями ранньої допрофільної підготовки у початкових класах, а саме:

- змістова діяльність на уроках (інваріантна складова навчального плану);

- курси за вибором (варіативна складова навчального плану);

- педагогіка партнерства (позакласна та позашкільна освіта);

- освітнє середовище (фізичне, психологічне).

Педагоги проаналізували  кожен з цих  напрямів, що має свої особливості та мету, досягнення якої допоможе дитині визначитися з вибором професії.

Підбиваючи підсумки, учасники, Т'Містечка дійшли висновку, така діяльність сприяє створенню якісного освітнього простору для молодших школярів і забезпечує підготовку до вибору профільних курсів у базовій школі, де кожен зможе повною мірою реалізуватися.


ПРЕЗЕНТАЦІЯ:

https://docs.google.com/presentation/d/171sIHSgvlXdUMqIP9LLP2L0WIuZIYb2q/edit?usp=sharing&ouid=107155596294026823179&rtpof=true&sd=true

РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо організації ранньої допрофілізації

молодших школярів в умовах НУШ

- Ранню допрофілізацію організовувати за такими основними напрямами:

1)   змістова діяльність на уроках (інваріантна складова навчального плану),

2)   курси за вибором (варіативна складова навчального плану),

3)   педагогіка партнерства (позакласна та позашкільна освіта),

4       4) освітнє середовище (фізичне, психологічне).

– Забезпечувати можливості для вивчення здібностей, нахилів, уподобань молодших школярів.

–  Здійснювати повну або часткову інтеграцію різних освітніх галузей.

–  Реалізовувати диференційоване навчання.

–  Впроваджувати принцип дитиноцентризму.

–  Застосовувати творчі та компетентнісні завдання  при вивченні предметів інваріантної складової.

–  Забезпечити можливості для впровадження в освітній процес додаткових курсів за вибором.

–  Облаштувати освітні осередки в навчальних кабінетах.

–  Здійснювати успішну організацію освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства.








Немає коментарів:

Дописати коментар