Учителі початкових класів в рамках 11#T'МІСТЕЧКА (спікер консультант ТКМЦНОІМ Гордіюк Надія) розглянули передумови організації роботи ранньої допрофілізації молодших школярів в умовах Нової української школи, адже перший ступінь шкільної освіти - важливий етап у розвитку інтелектуальної, емоційної, вольової сфер молодшого школяра, його індивідуальних здібностей, формування позитивної "Я-концепції".
У ході роботи учасники визначили основні напрями ранньої допрофільної підготовки у початкових класах, а саме:
- змістова діяльність на уроках (інваріантна складова навчального плану);
- курси за вибором (варіативна складова навчального плану);
- педагогіка партнерства (позакласна та позашкільна освіта);
- освітнє середовище (фізичне, психологічне).
Педагоги проаналізували кожен з цих напрямів, що має свої особливості та мету, досягнення якої допоможе дитині визначитися з вибором професії.
Підбиваючи підсумки, учасники, Т'Містечка дійшли висновку, така діяльність сприяє створенню якісного освітнього простору для молодших школярів і забезпечує підготовку до вибору профільних курсів у базовій школі, де кожен зможе повною мірою реалізуватися.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо організації ранньої допрофілізації
молодших школярів в умовах НУШ
- Ранню допрофілізацію організовувати за такими основними напрямами:
1)
змістова
діяльність на уроках (інваріантна складова навчального плану),
2)
курси
за вибором (варіативна складова навчального плану),
3)
педагогіка
партнерства (позакласна та позашкільна освіта),
4 4) освітнє середовище (фізичне, психологічне).
– Забезпечувати можливості для вивчення здібностей, нахилів, уподобань
молодших школярів.
– Здійснювати повну або часткову
інтеграцію різних освітніх галузей.
– Реалізовувати диференційоване
навчання.
– Впроваджувати принцип
дитиноцентризму.
– Застосовувати творчі та
компетентнісні завдання при вивченні
предметів інваріантної складової.
– Забезпечити можливості для
впровадження в освітній процес додаткових курсів за вибором.
– Облаштувати освітні осередки в
навчальних кабінетах.
– Здійснювати успішну організацію
освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства.
Немає коментарів:
Дописати коментар